Una Castanyada disfressada

El divendres 30 d’octubre va ser un dia especial per l’institut. I és que vam poder celebrar la primera festa del curs mantenint les mesures de seguretat i els protocols. No podíem passar per alt la Castanyada!

Les setmanes anteriors els alumnes havien fet propostes de com celebrar aquesta festivitat dins de l’aula, de manera que després del pati vam dur a terme diferents activitats. Mentre un grup organitzava una sessió d’Among Us a la vida real, un altre jugava al Kahoot, ballava o s’entretenia endevinant qui eren els impostors en un joc de rol. I tot plegat, autogestionat. A més a més, vam dedicar una estona a veure una pel·lícula.

Però el plat fort de la jornada era el concurs de disfresses i de decoracions, inspirades en la celebració del Halloween. Les aules es van omplir d’aranyes, fantasmes, bruixes, carbasses… I pels passadissos també ens van espantar tota mena d’éssers sobrenaturals o de sèries de televisió.

I vam tenir guanyadors! El 1r B es va endur el premi a la major quantitat de disfresses i millor participació, mentre que el 2n C va ser guardonat per la millor decoració i el treball en equip. I amb què se’ls obsequiarà? Quan la situació ho permeti, un esmorzar a fora del centre en hores de tutoria!

Per cert, en comptes de professors i professores, el divendres vam tenir castanyers i castanyeres fent classe!

Malgrat que l’actualitat es desesperançadora i que ens hem d’adaptar a les mesures de seguretat, haver pogut gaudir d’un dia diferent ha estat una descàrrega d’energia positiva que ha ajudat a cohesionar el centre.

A continuació us deixem unes quantes imatges que il·lustren la jornada. Si cliqueu aquí podreu veure totes les fotografies!