Primera setmana de curs: retrobaments i noves coneixences

Després de 6 mesos sense fer classes presencials, per fi hem tornat a obrir les portes del nostre institut! Ens ha agradat retrobar-nos amb l’alumnat de 2n i comprovar com han crescut aquest estiu, i també ens ha fet molta il·lusió conèixer els nois i noies de 1r.

Durant la setmana hem fet diferents activitats per conèixer-nos i anar fent caliu. També hem parlat del confinament i hem compartit les pors i els sentiments que vam tenir aquells dies. I com que aquest curs l’alumnat només pot estar amb el seu grup tutoria, hem organitzat unes trobades virtuals perquè els nois i noies de 2n saludin i donin la benvinguda als de 1r.

Ja tenim el curs en marxa, esperem que malgrat les mascaretes i la resta de mesures de prevenció sigui un gran curs per tots i totes!

Si cliqueu aquí podreu veure totes les fotografies de la primera setmana de curs!