Preinscripció curs 2020-2021: Presentació de sol·licituds

Institut Narcisa Freixas i Cruells – CODI DE CENTRE: 08076406

PREINSCRIPCIÓ TELEMÀTICA  preinscripcio.gencat.cat

Del 13 al 22 de maig

1. Ompliu la sol·licitud de preinscripció.
  2. Envieu el resguard de la sol·licitud i la documentació necessària, escanejada o fotografiada, al correu del centre escollit en primera opció. A l’assumpte del correu poseu Preinscripció i el nom i cognoms de l’alumne/a.

insnarcisafreixas@xtec.cat

1. Des de l’Institut us contestarem amb un correu que us servirà com a justificant de la formalització de la preinscripció.

PREINSCRIPCIÓ PRESENCIAL

Del 19 al 22 de maig

Cal demanar cita prèvia en aquest enllaç (dimarts 19 de maig de 10h – 13h)

Consultes telefòniques: 667084703  (9h – 13h i 16h – 18h)

1. ANA MARIA GRILLO ALFONSO

BON DIA,
    EM FET LA PRE-INSCRIPCIO EN AQUEST INSTITUT ENS JA QUE ENS VCA SEMBLA UN BON CENTRE EDUCATIU.
    ENS PODRIAU DIR QUAN SUERTEN LES LLISTES PER SAPIGUE SI ESTA DINS O NO. NO HEM POGUT VEURAU EN CAP LLOC O NO HO SABEM FER.
    GRACIES I SALUT.