Projecte artístic: Narcisa rapers en acció!

Aquesta setmana hem acabat el repte musical del projecte artístic Capgirem la Narcisa. Després de buscar informació sobre la vida de la compositora que dona nom al nostre institut i de conèixer les cançons que va compondre, hem tingut el repte de recrear artísticament a la Narcisa Freixas des de la mirada dels joves del segle XXI. Com seria la Narcisa si visqués als nostres dies? Quina música escoltaria? Quin tipus de cançó faria? Com a producte final, cada equip ha fet un mix entre la Narcisa del XIX-XX i la Narcisa del XXI, versionant una de les seves cançons a ritme de rap.

Si voleu escoltar els Narcisa rapers en acció aquí teniu els àudios i un vídeo!