Millorem l’institut al Dissabte en família

El passat 6 d’abril l’institut es va omplir de vida. El cap de setmana acostuma a estar buit i silenciós, però aquest dissabte ha estat en ple funcionament gràcies a famílies, PAS, professors, alumnes, exalumnes i futurs alumnes. Al llarg de dues hores vam pintar les grades amb els colors corporatius del Narcisa, vam delimitar una pista de bàdminton, vam fer jardineria per renovar les plantes i flors del pati i vam preparar l’hort per sembrar-hi. I, el més esperat de tot, l’esmorzar a càrrec de l’AFA. La jornada va estar amenitzada amb música i partits de futbol improvisats. Per acabar, la tradicional fotografia de grup. La trobada va servir per fer pinya i reforçar el sentiment de pertinença a l’institut.

A continuació us deixem algunes imatges del Dissabte en família. En podeu veure més en aquest enllaç i fent clic a cada fotografia.

Activitats diverses del Dissabte en família 2024