Millora del pati

Benvolgudes famílies i comunitat educativa de l’institut.

Volem compartir amb vosaltres imatges del nostre pati. Durant el curs 19-20 ens vam trobar amb un nou institut però amb un pati sense encant i buit. La millora del pati va ser un dels principals motius de preocupació del nostre alumnat i les famílies durant el curs passat. L’institut va transmetre aquests neguits al Departament i l’Ajuntament per posar de manifest les manca d’equipaments al pati. Finalmnet, l’administració va donar resposta a les nostres peticions. Aquest curs 20-21 disposem d’un pati a l’alçada del centre i del nostre alumnat, per aquest motiu volem compartir amb vosaltres algunes fotografies.