Les imatges del comiat de 4t d’ESO

I per fi ha arribat el dia. Tanquem el primer cicle de quatre anys i acomiadem la promoció 2019-2023, la que va inaugurar l’institut quan tot just era un solar erm amb un barracó. L’acte que hem celebrat aquest dijous 22 de juny al Centre Cívic Sant Oleguer ha estat memorable. L’escenografia, el vestuari, la posada en escena i els discursos han fet que la cerimònia fos rodona. Ho podeu comprovar l’àlbum que us hem preparat. Hi podeu accedir en aquest enllaç o fent clic a les fotografies següents, només una mostra.

El professorat prepara la cançó de l'acte de comiat de 4t d'ESO.

Alumnes de 4t d'ESO en l'acte de comiat.

L'alumnat de 4t d'ESO fa el seu discurs en l'acte de comiat.

Fotografia final de l'acte de comiat de 4t d'ESO.

També us hem compartit els vídeos de l’acte de comiat.