Inaugurem el Racó de l’Art

Fa uns dies, quan vam arribar a l’institut, ens vam trobar penjades unes fotos misterioses. Des de racons diferents (al passadís, a la sala de professorat, al lavabo) ens observaven unes imatges que parodiaven fotografies icòniques del món de la moda.

Per fi el misteri d’aquestes obres d’art que van inundar el centre ha estat revelat. I l’explicació l’hem trobada en un espai, a la porta d’entrada del barracó principal, que acabem d’inaugurar: el Racó de l’art. L’artista que hi havia al darrere és Yolanda Domínguez, una artista visual que, entre altres coses, fa paròdies de les campanyes de moda per denunciar-ne el masclisme subjacent. Ara entenem totes aquestes imatges!

El Racó d’art és una iniciativa de la Comissió AraArt que compta amb una participació activa de l’alumnat interessat i que pretén difondre l’art contemporani i visualitzar-ne la capacitat crítica i reflexiva.

Detalls de la primera artista del Racó de l'Art

Dues alumnes preparen el Racó de l'Art

El Xavi observa el Racó de l'Art

El Racó de l'Art a l'entrada de l'institut