Guanyem un primer premi al Concurs literari Joan Oliver

Alumnes premiats en la Categoria B al 43è Concurs literari Joan Oliver.

Estem contents. Per primer cop una alumna del nostre institut ha guanyat un primer premi al Concurs literari Joan Oliver, en la seva 43a edició. L’afortunada és l’Iris Descartín, de 3r C, autora del relat “Renéixer”, que podeu llegir al final de l’article.

L’acte d’entrega de premis es va celebrar el passat dimecres 12 de juny a la sala d’actes del Casal Pere Quart, amb la presència de l’alcaldessa, Marta Farrés, el regidor d’Educació, Manuel Robles, i Sílvia Oliver, filla de l’escriptor sabadellenc que dona nom al certamen. En aquest concurs hi participen escoles i instituts de tot Sabadell i s’hi presenten noies i nois d’entre 11 i 18 anys. Després d’haver rebut diversos accèssits en les tres darreres edicions, enguany rebem el primer premi. Es confirma així que al Narcisa hi ha talent literari.

Aquí teniu algunes imatges de l’acte:

Iris Descartín rep el primer premi de prosa de la Categoria B al 43è Concurs literari Joan Oliver.

Diploma del primer premi de prosa de la Categoria B al 43è Concurs literari Joan Oliver.

Us deixem alguns enllaços amb la informació de l’acte:

El Concurs Literari Joan Oliver premia les obres de 18 joves sabadellencs

FOTOS | Consulta tots els premiats del 43è Concurs Literari Joan Oliver “Pere Quart”

I aquí teniu el conte guanyador, “Renéixer”:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>