Global Scholars: Community Action Project

Enguany els alumnes de 2n d’ESO han portat a terme els seus projectes finals de curs sobre sostenibilitat dins el marc del projecte internacional Global Scholars.

A 2n A es van proposar fer un gran cartell amb plàstics per conscienciar a la ciutadania sobre l’abús de plàstics en envasos i embolcalls. També van teixir una xarxa per a la porteria del pati amb sacs i malles de fruites i verdures.

A 2n B van crear un fons marí amb ampolles de plàstic i cartells per conscienciar tant als alumnes de primària de les seves anteriors escoles com a la gent gran del barri.

A 2n C van decidir fer captadors d’aigües pluvials per poder acumular l’aigua, ja que és un bé escàs, i fer-la servir per regar el nostre jardí i el nou hort de l’institut. Portar a terme les seves idees els ha servit per contribuir a crear vincle i comunitat dins i fora de l’institut.

L’any que ve continuarem fent accions per millorar el nostre entorn!

Podeu veure les fotografies de les accions del projecte en l’enllaç següent o fent clic a les imatges: