Ens presentem a l’alumnat del projecte eTwinning

3r d’ESO participa en el projecte eTwinning per conèixer estudiants de francès d’arreu d’Europa. Des de l’any passat estem en contacte amb l’institut públic Cambium College dels Països Baixos.

Imatge exterior del Cambium College

El Cambium College dels Països Baixos

El curs anterior ja es va iniciar l’intercanvi quan els protagonistes feien 2n. L’alumnat s’està enviant cartes en francès amb el seu correspondant. A més, hem fet vídeos per conèixer-nos millor. L’alumnat del Cambium College va fer un vídeo d’una jornada de la llengua francesa i el nostre alumnat en va fer un presentant el nostre institut. Us l’adjuntem a continuació!