Ens endinsem en el món de l’òpera

El passat dijous 19 d’octubre un grup d’alumnes, acompanyat de professorat de l’Àmbit artístic, va anar a la Faràndula per veure l’òpera Romeu i Julieta, de Charles Gounod a partir de l’obra celebèrrima de Shakespeare. La interpretaven els solistes de la 27a Escola d’Òpera de Sabadell. Gràcies a la invitació dels Amics de l’Òpera de Sabadell vam poder gaudir d’un esdeveniment cultural d’alta qualitat. Vam gaudir de la representació de manera íntegra des de l’amfiteatre. Era la primera vegada que anàvem a l’òpera i l’experiència no ens va deixar indiferents. El muntatge és una producció de la Fundació Òpera Sabadell.

A continuació us deixem algunes imatges de la vetllada:

Alumnat i professorat de l'Institut Narcisa Freixas a la Faràndula de Sabadell

L'òpera Romeu i Julieta a la Faràndula de Sabadell