Votem al Consell Escolar

El passat 19 de novembre va quedar constituït el Consell Escolar del nostre centre. Al llarg d’una setmana, coincidint amb les eleccions generals espanyoles, vam estar treballant el tema a l’institut.

Els candidats i candidates van elaborar els seus cartells electorals i van preparar la seva campanya. Van ser uns dies molt interessants en que tot l’alumnat va poder participar activament en la campanya.

Vam tenir l’enganxada de cartells, un míting al pati, un debat entre candidats i candidates i, finalment, el dia de les votacions.

Agraïm la participació i la implicació dels candidats i candidates; la tasca dels membres de la mesa electoral que van dinamitzar vàries activitats i van fer el recompte de vots; i la participació de tot l’alumnat exercint el seu dret a vot.