Descobrim la Barcelona medieval

El passat 23 de febrer l’alumnat de 2n d’ESO va fer una sortida a Barcelona i va fer un passeig per descobrir-ne els vestigis de l’època medieval i moderna. Algunes de les parades obligatòries van ser l’església de Santa Maria del Mar i el Mercat del Born. La ruta va arribar fins a la catedral de Barcelona passant per carrers tan coneguts com el carrer de Montcada, la plaça de la Llana o el carrer de Princesa. Aquesta sortida està inclosa dins el Projecte social i lingüístic, en el qual l’alumnat està treballant l’època medieval.

A continuació podeu veure algunes imatges de l’activitat:

Alumnat de 2n ESO a la Catedral de Barcelona

Alumnes de 2n ESO al Mercat del Born