Cohesió de grup i confiança a les sortides tutorials

El passat divendres 8 d’octubre, abans del pont, vam buidar les aules i vam omplir els parcs. A l’inici de curs les classes encara s’estan coneixent i per això és una bona idea fer sortides tutorials per promoure la cohesió de grup i la confiança. Els grups de 1r i 2n d’ESO van anar al Parc Central i van fer una sèrie de jocs i activitats físiques per equips de treball. Per exemple, van construir un atrapa-somnis per la seva aula. En canvi, 3r d’ESO va caminar fins al Parc de Can Gambús per solucionar enigmes i reptes físics i obrir una misteriosa caixa amb dos candaus. El bon temps ens va acompanyar i la jornada va ser rodona.

Podeu trobar totes les imatges de la sortida tutorial en aquest enllaç o clicant les imatges següents:

Alumnes de 1r i 2n d'ESO jugant al mocador

Alumnes de 1r d'ESO A asseguts en cercle al Parc Central