Xerrada parlem d’Enginyeria

Dimecres 7 d’abril l’alumnat de 4t d’ESO va rebre la xerrada “Parlem d’Enginyeria” del Col•legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics de Girona.

La Sílvia Planella, vocal del Col·legi, els va explicar on trobem l’enginyeria, vies d’accés, branques de l’enginyeria, atribucions, situació laboral actual de l’enginyeria, …

Durant la xerrada l’alumnat va participar proposant objectes o espais i la Sílvia els explicava l’enginyeria que hi havia al darrera. També li van preguntar dubtes que tenien com si és molt difícil, quants anys s’ha d’estudiar, si està ben pagat, si és millor accedir a través d’un Cicle o Batxillerat, etc.

La Sílvia també els va explicar que l’enginyeria és cosa d’homes i de dones, ja que tant els nois com els noies tenen les mateixes capacitats. I, al final de la xerrada, l’alumnat va fer un exercici de recerca per descobrir tots els tipus d’enginyeria que existeixen. Us adjuntem un recull de fotos. Gràcies Sílvia!