Xerrada informativa Erasmus+ KA122 a Itàlia

El dilluns 21 de març a les 16:30 hores hem realitzat una xerrada informativa sobre la futura mobilitat que 30 alumnes de 4t ESO realitzaran el pròxim mes de maig a Palerm, Sicília.

La xerrada ha estat tot un èxit i ha comptat amb la participació dels alumnes interessats a participar-hi, els seus familiars i el professorat acompanyant. Mitjançant una presentació multimèdia, que compartim pels usuaris del domini simacanet, hem informat sobre que és el programa Erasmus+, l’objectiu del nostre programa de mobilitat, el calendari, l’allotjament, el pla d’activitats diari, el menjar i la documentació imprescindible que necessitaran per poder viatjar.

Volem recordar que aquesta mobilitat està emmarcada dins el projecte Erasmus+, cofinançat per la Unió Europea, i promou la millora de les competències digitals dels nostres alumnes per ajudar-los a ser més competents en el futur.