Sessions de formació internacional del projecte CHOICE

Els dies 27 i 28 de gener 3 professors de l’institut de Maçanet van participar en unes jornades telemàtiques de formació dins del projecte CHOICE, del qual l’institut de Maçanet és un dels participants, i que promou l’ús de l’STE(A)M entre l’alumnat de la Comunitat Europea. Aquestes jornades han servit al professorat per saber com desenvolupar el pròxim marc d’actuació i seguir una mateixa línia de treball amb els instituts dels altres països participants pel que fa a la creació de Recursos Educatius Oberts. En els propers mesos es crearan diversos equips de treball amb professors, alumnes i també institucions externes relacionades amb el mon de l’empresa i universitari per tal de disenyar i desenvolupar aquests recursos.