Retorn de la part proporcional de la quota de material a causa del COVID-19

Aquest dimarts 9 de juny s’ha reunit la comissió econòmica del Consell Escolar i ha acordat que, seguint les instruccions del Departament d’Ensenyament, es farà el retorn a les famílies de la part proporcional de l’aportació de material que correspon al període de tancament del centre educatiu per la pandèmia. L’import és de 18€ per a totes aquelles famílies que estan al corrent de pagament. De manera general, es descomptarà aquest import de l’aportació pel mateix concepte que faran les famílies pel proper curs 20-21. Tot i això, si una família ho desitja pot escriure a miquel.busquet@simacanet.cat i obtindrà el retorn en metàl·lic a partir del proper 26 de juny.

Cal fer constar que l’import retornat a les famílies és superior a la despesa real efectiva durant aquest curs 19-20.Pels alumnes de 4t d’ESO aquest retorn es farà juntament amb el de la fiança dels llibres sempre i quan s’estigui al corrent de pagament.