Reivindiquem el 8 de març

Els alumnes de 3r i 4t d’ESO de l’Institut de Maçanet han participat en un projecte comú a les assignatures de Socials i d’Educació Física relacionat amb el dia de la dona del 8 de Març.

En aquest projecte s’ha relacionat els temes tractats classe amb fets històrics destacables que han marcat el paper de la dona en la nostra societat i també amb estereotips i valors intrínsecs dins del joc i l’esport.

El resultat final són uns vídeos on es plantegen diferents reflexions sobre la diferència de gènere dins de la societat actual i l’esport. És una petita aportació però de gran importància, ja que es mostren inquietuds i qüestions que preocupen al nostre alumnat i donen lloc a debat. Igualtat i justícia social són problemes que afecten de ple al nostre jovent i són capaços de tractar el tema amb una visió crítica i reflexiva.

Entre tots aconseguirem que el dia de la dona passi a ser el dia de la persona!