Programa d’immersió lingüística en llengua anglesa 2n ESO

L’institut de Maçanet de la Selva ha aconseguit que 25 alumnes de 2n ESO puguin participar de forma gratuïta en el “programa de inmersión lingüística” del Ministerio de Educación y Formación Profesional, que es durà a terme durant 1 setmana del 22 al 28 de maig al complexe educatiu Complejo Educativo “El Colladito”, localitzat al municipi de Miraflores de la Sierra (Madrid).

L’eix temàtic es desenvoluparà al voltant d’interessos científics i mediambientals i té com a títol “Science can make a better world”, i es promourà la convivència amb alumnes d’altres comunitats autònomes. A continuació compartim els criteris de selecció que hem seguit per escollir els alumnes que podran gaudir d’aquesta beca.