Nova dotació de portàtils per 3r i 4t ESO

Avui han començat a arribar els ordinadors portàtils per als alumnes de 3r i 4t d’ESO. Per tal de donar un impuls a les competències digitals i ajudar l’alumnat a aprendre’n el funcionament, provisionalment, tindrem els ordinadors en carros dins les aules de cada grup-classe per utilitzar-los com a eina de treball i aprenentatge.

Aquesta dotació respon al Pla d’educació Digital 2020-2023 engegat pel Departament d’educació arran del confinament sobtat del curs passat. D’aquesta manera es vol combatre la bretxa digital entre l’alumnat i poder assegurar l’accés a un ensenyament online.

Tots els portàtils són del model convertible de la marca Lenovo amb pantalla tàctil de 11.6″ i 8Gb de memòria RAM.

L’alumnat s’han mostrat molt entusiasmat amb el nou equipament, ben segur que els gaudiran!