Irregular verbs competition

Els alumnes de 2n ESO han participat en una competició per aprendre els verbs irregulars en anglès. Al llarg de 4 setmanes han realitzat diferents proves on havien de demostrar el seu esforç en aprendre noves formes verbals. Avui els professors d’anglès han fet entrega dels premis als 10 primers classificats. Aquests premis s’han pogut donar gràcies a la col·laboració de l’editorial Burlington. Els professors de llengua anglesa estan molt contents de l’esforç realitzat per tots els alumnes i esperen que hagin après els verbs i s’hagin divertit amb l’activitat.

Guanyadors de 2n A: Shuting Sun, Egi Qoku i Lucía Fernández (no ha pogut sortir a la fotografia).

Guanyadora de 2n B: Laia Arroyo.

Guanyadors de 2n C: Aniol Bancells, Queralt Bancells i Clara Merchante.

Guanyadors de 2n D: Aran Cárdenas, Ferran Andrés i Sheila Cuesta.

A continuació podeu veure més imatges del grup d’alumnes guanyadors i com obrien l’obsequi: