Horari 1r dia de curs: 13 de setembre 2021

El curs lectiu començarà dilluns dia 13 de setembre, amb un horari especial per fer l’acollida i explicar als alumnes el funcionament del curs:

– alumnat de 1r d’ESO: de 8:00h a 10:30h (Escola les Arrels)

– alumnat de 2n i 3r d’ESO: d’11:00h a 13:00h. (mòduls prefabricats institut)

– alumnat de 4t d’ESO: d’11 a 13:00h. (Escola les Arrels)

Els horaris del transport també estaran modificats el primer dia. Recordeu que els alumnes de 1r i 4t d’ESO faran les classes a l’escola Les Arrels.

Els tutors personals acolliran els vostres fills i filles i els explicaran tots els aspectes més importants del funcionament del curs. Per al primer dia, només cal que portin mascareta (obligatòria!), ampolla d’aigua individual, petit esmorzar i l’estoig. Els tutors els facilitaran l’agenda, els llibres socialitzats i informacions importants, entre les quals hi haurà la declaració responsable i l’autorització per a la realització de proves Covid al centre, que hauran de retornar signada. A partir de dimarts ja es farà l’horari habitual de 8:00h a 14:30h.