Finalització mobilitat Erasmus+ a Palerm

El dijous 19 de maig els alumnes que han estat realitzant la mobilitat Erasmus+ finalment han finalitzat la seva estada i han tornat a casa. Han estat 10 dies on han pogut aprendre molts continguts de l’àmbit digital i també conèixer una altra cultura europea gràcies al programa Erasmus+ finançat per la Unió Europea. Però sobretot han tornat amb moltíssimes anècdotes, experiències i vivències que els han servit per créixer com a persones, ser més competents en el futur.

L’últim dia els alumnes que van fer el programa d’edició de vídeo amb stop-motion, van compartir amb la resta de companys la seva creació, que us compartim.

Pel que fa als alumnes de programació, van fer unes presentacions on van explicar tot el que havien après sobre Arduino.

També van celebrar una festa final conjunta amb els companys italians de l’institut Pietro Piazza on van poder degustar la gastronomia típica Siciliana. Us mostrem fotos de l’esdeviniment. T

Finalment, volem agrair especialment als professors acompanyants la seva professionalitat i gran feina perquè sense ells aquest viatge tan exitós no hagués estat possible. Moltes gràcies Georgina, Miquel, Alberto i Santi.