Esquiada La Molina 21/12/2020

El Dilluns  21 de desembre de 2020 es farà l’esquiada a La Molina.

Us adjuntem la presentació que s’ha fet servir per informar als alumnes dels detalls de la sortida, com ara horaris i que caldrà portar.

L’institut subvenciona part de la sortida i el preu per alumne és de 30 €. El preu de la sortida inclou forfet, lloguer de material i 2 h de monitor d’esquí a tots els nivells. És important tenir present que s’ha d’estar al corrent de pagament o almenys haver acordat un pla de pagament amb secretaria per poder gaudir d’aquest preu reduït. Si no es compleixen aquestes condicions, el preu de la sortida són 65€.

Els alumnes hauran de complir les mateixes mesures de seguretat que a l’institut, incloent-hi l’ús obligatori de mascareta. Per garantir una major seguretat durant el transport, proporcionarem una mascareta ffpp2 per cada alumne.

Els pròxims dies informarem sobre com es podrà efectuar el pagament.