ERASMUS+: Visita dels alumnes de Nýdek al nostre centre

Del 18 al 22 de març ens van visitar 12 alumnes procedents de Nýdek (República Txeca) amb dues professores acompanyants. Aquests alumnes van ser acollits per famílies d’alumnes de 2n i 3r del nostre centre, a les quals volem agrair la seva hospitalitat. Els alumnes visitants es van poder integrar en aquestes famílies i viure els nostres costums en primera persona.
Va ser una setmana molt intensa on els alumnes txecs, conjuntament amb els alumnes de 3r de l’ESO, van estar treballant en el projecte col·laboratiu “No water, no life” en el marc del projecte Erasmus+ del centre i com a Treball de Síntesi de la promoció de 3r. Entorn el centre d’interès de l’aigua, van treballar en diferents tallers experimentals al laboratori, i també van anar a l’escola de Natura de Banyoles on van fer una activitat relacionada amb l’ecosistema de l’Estany de Banyoles. Finalment l’alumnat va crear un blog que recollia totes les activitats fetes durant la setmana.
Els nostres visitants també van tenir temps per a fer turisme i visitar Girona i diversos pobles del litoral, acompanyats per les seves famílies d’acollida.
En definitiva, una setmana plena d’aprenentatges i noves experiències en tots els sentits.