Erasmus+ curs 23-24

Des de l’inici de curs s’està treballant en el projecte Erasmus+, i aquest any l’agència estatal ens ha concedit una subvenció de 19.359€. Tot i que aquesta dotació és molt inferior a la que s’havia sol·licitat, des de la Comissió Erasmus+ tenim la voluntat de treure’n el màxim rendiment i en aquest sentit, hem definit  l’estratègia que s’aplicarà enguany.

Promoció de 3r ESO.

Els alumnes de 3r ESO ja han començat a col·laborar amb els alumnes de l’institut ZS Nýdek, República Txeca, seguint amb el projecte “No water, no life” iniciat el curs passat. Aquesta col·laboració implicarà una mobilitat d’un grup d’alumnes Txecs que rebrem al nostre centre durant una setmana i també un grup dels nostres alumnes visitaran Nýdek (República Txeca).

Promoció de 4t ESO.

Per altra banda, els alumnes de 4t ESO també han començat a col·laborar amb els alumnes de la “2nd Senior High School of Aigio“, centre d’educació secundària situat al Peloponès, Grècia. En aquest projecte els alumnes crearan conjuntament una revista digital que inclourà temes de diferents àmbits d’interès. Aquesta col·laboració implicarà una mobilitat d’un grup  d’alumnes grecs que visitaran el nostre centre durant una setmana i una mobilitat d’un grup petit d’alumnes del nostre centre que visitaran Aigio (Grècia).

Més endavant es donarà més detalls sobre el desenvolupament del projecte i els processos de selecció dels participants a les mobilitats.

Des de la Comissió Erasmus estem molt il·lusionades amb aquests dos projectes!