Dia 4 + cap de setmana mobilitat Erasmus+

El divendres els alumnes van continuar amb l’aprenentatge relacionat amb l’àmbit de la programació i llenguatge HTMl / creació de vídeos amb la tècnica stop-motion. Us adjuntem unes quantes imatges del vídeo making que estan fent els nostres alumnes i els alumnes Italians conjuntament.

A la tarda van fer un recorregut per Palerm amb els alumnes de l’institut Pietro Piazza, que van fer-nos de guia de la ciutat. Els nostres alumnes van aprofitar per ensenyar-los els pasos elementals del ball de la sardana, tal com es pot observar en aquest vídeo. Podem dir que va ser un gran intercanvi cultural!

El dissabte van poder gaudir d’una de les millors platges de l’illa, Mondello, que està molt a prop de la ciutat de Palerm. I també van poder gaudir del festival d’Eurovisió conjuntament.

Per últim, diumenge van poder descobrir la ciutat de Palerm, aquest cop amb un guia professional que els va explicar la història que s’amaga darrera molts dels edificis emblemàtics de la ciutat i els seus carrers. De ben segur que ara saben apreciar la ciutat amb uns altres ulls.