Criteris de selecció d’alumnes per les mobilitats 2023

S’inicia el procés de selecció de l’alumnat de 3r i 4t d’ESO que participarà a les mobilitats Erasmus+ d’aquest curs.

A 3r d’ESO s’està treballant en el projecte “No water no life” i 10 participants seran seleccionats per viatjar 5 dies a Nýdek, República Txeca. Mentre que a 4t d’ESO s’està portant a terme el projecte “Getting2KnowUsBetter” i 2-3 alumnes seran seleccionats per realitzar una mobilitat d’11 dies a Aigiou, Grècia.

Els alumnes que vulguin participar, hauran d’enviar una carta i un vídeo de motivació a la comissió Erasmus (erasmus@simacanet.cat) abans del 12 de gener, i posteriorment, hauran de passar una entrevista personal.

En els criteris de selecció podeu trobar tots els requisits per poder presentar-se, així com la puntuació que es tindrà en compte per seleccionar als participants.

Criteris de selecció mobilitat 3r ESO                                                                         Criteris de selecció mobilitat 4t ESO

Des del centre us animem a participar!