Concurs del logo del projecte CETE+ (centre formador)

El consorci del Departament d’Educació, que s’anomena CETE+ (Consorci Europeu per a la Transformació Educativa) i s’emmarca dintre del programa Erasmus+, ha convocat un concurs per escollir el logotip del projecte. En aquest concurs hi participem els 88 centres de tota Catalunya que en formen part.

Al nostre centre es va realitzar una jornada sobre la Unió Europea pels alumnes de 4t ESO abans de les vacances de Nadal. En aquesta jornada els alumnes van poder realitzar activitats de coneixença sobre la Unió Europea i també van dissenyar els logotips en equips de treball. Aquí podem veure un recull dels treballs realitzats.

Els alumnes de 1r, 2n i 3r ESO, juntament amb el professorat del centre, haurem d’escollir quins dels següents logotips representarà el nostre centre en el concurs. El resultat de les votacions es pot compartir en aquest full de càlcul.

Recordeu que cada classe ha d’escollir 3 logotips i puntuar-los amb 10, 5 i 2 punts segons s’acordi per majoria.