Cloenda jornada del Projecte de Valors en l’esport de PFI’s

El passat 9 de febrer vam fer la cloenda del Projecte de valors en l’esport amb els PFI’s del territori de Girona (Baix Empordà – Gironès – La Selva).

Aquest projecte va adreçat a alumnat dels programes de formació inserció, que són joves que no han acreditat l’ESO i tenen diversitat de capacitats i de nivells formatius, així com interessos i objectius professionals i de formació diferents.

En aquest sentit ens plantegem introduir la pràctica de l’esport a través del projecte els valors en l’esport, ja que hi ha estudis que demostren que la pràctica esportiva és beneficiosa per millorar l’atenció, la concentració i la memòria, a més dels hàbits saludables. L’objectiu d’aquest projecte és promoure valors fonamentals través d’activitats relacionades amb  l’esport i crear xarxes en el territori.

El projecte vol aprofundir en tres valors: el treball en equip, l’esforç i la humilitat, mitjançant activitats transversals, és a dir, que vinculin activitats esportives pròpiament amb els mòduls generals des d’una perspectiva significativa per a l’aprenentatge de l’alumnat.

La Cloenda a Lloret va ser tot un èxit, l’alumnat va fer un munt d’activitats, va poder gaudir d’un esmorzar saludable, va socialitzar-se a través de l’esport amb altres nois i noies d’edat similar i van dur a la pràctica el joc cooperatiu que havien preparat amb anterioritat.

Agrair a:

• L’alumnat de CFGS tècnic/superior en Ensenyament i animació socioesportiva que ens van organitzar i dinamitzar totes les activitats esportives de la jornada.
  • PFI-PTT de Lloret de Mar i INS Vescomptat de cabrera que van preparar-nos una esmorzar saludable.
  • PFI de Salt i de Lloret que van decorar els espais.