Certificació de llengües estrangeres

L’INS Maçanet de la Selva a partir del curs vinent 22-23 participarà en el Programa de certificació dels coneixements de llengües estrangeres, en Llengua Anglesa i Francesa.

Aquest programa es du a terme amb el suport i la col·laboració de les Escoles Oficials d’Idiomes, que ens oferiran els seu suport i assessorament, però es desenvoluparà des del nostre centre. L’objectiu és que aquells alumnes que mostren autonomia i un alt nivell competencial en llengües estrangeres puguin acreditar aquests coneixements de forma oficial. Els nivells que es podran acreditar seran el B1 i el B2, i l’edat mínima per poder-se presentar als exàmens és de 14 anys, per aquest motiu els alumnes participants seran a 3r i 4t de l’ESO.

Els professors d’Anglès i Francès faran una selecció i informaran als alumnes que es cregui que poden seguir aquest programa. Des del centre animem a aquests alumnes seleccionats a seguir aquest programa ja que és una bona oportunitat d’acreditar nivells oficials rebent formació al nostre centre mateix. A l’inici de curs farem una reunió informativa amb més detall als alumnes seleccionats i les seves famílies.