Projecte de 4t C: Arbres fruiters

L’alumnat de 4t C hem fet un treball d’investigació sobre el sector fruiter a Espanya i Catalunya. Després, hem resumit les dades trobades en un article periodístic sobre el sector fruiter al nostre país.

Adeu a les fruites a Espanya! Els alumnes de 4t C hem realitzat un treball sobre el sector fruiter a Catalunya i Espanya. Amb un treball d’investigació i recopilació de dades hem aconseguit fer un article sobre el sector fruiter al nostre país.

#arbresfruiters #opencohesionschool #seguimaprenentjunts #insmaçanet

Sector fruiter comarques Gironines Resum del projecte:

En aquest projecte que vam fer en grups cada un tenia un tema, teníem el Sector fruiter comarques Gironines. Tenint ja 8 comarques vam buscar les hectàrees de terreny agrícola que aquestes tenen, entre altres coses més. Quan ja teníem aquesta informació passem al següent punt fer un text explicatiu, exposant les coses claus, tenint aquest text ja fet vam haver de fer una recopilació per fer una perita notícia per facilitar l’explicació del projecte.

En conclusió, els problemes que hi ha a Catalunya i a Espanya són molt greus, ja que la sequera i els problemes que nosaltres encara no podem controlar, estan afectant greument els arbres fruiters i a la fauna.

Existeixen problemes amb la fruita, per exemple: la seva qualitat o seguretat alimentària (el seu estat, maduració, contaminació, manipulació…) 

Per això actualment s’estan creant nous tipus de fruites adaptades al nou clima.

#arbresfruiters #opencohesionschool #seguimaprenentjunts #insmaçanet

Sector fruiters comarques gironines

Anàlisi del sector fruiter en 8 comarques gironines: hectàrees cultivades, cultius predominants i empreses destacades. Es va elaborar un article explicatiu amb les dades recopilades.

#arbresfruiters #opencohesionschool #seguimaprenentjunts #insmaçanet