V Jornada Atlètica

(Fes un clic en la imatge per veure el vídeo)

El passat dijous dia 21 d’octubre, es va dur a terme la V Jornada Atlètica de l’Institut amb tots els alumnes del centre,  a excepció dels de 2n de batxillerat, enguany es va realitzar a les pistes d’atletisme de Mollerussa.

La sortida cerca, per una banda, que tots els alumnes de l’ESO coneguin una instal·lació esportiva i facin una mica d’activitat esportiva fora del centre, i per l’altra banda, fer una estada de convivència entre tots els alumnes, tot gaudint de l’estada.

Cal tenir en compte que l’esdeveniment es organitzat pels alumnes de 1r de Batxillerat que a part de preparar les diverses proves atlètiques, són els que les expliquen i les jutgen. La seva implicació i entusiasme va fer que la Jornada es desenvolupés molt bé i fos tot un èxit.