TAULA RODONA D’EXALUMNES

El divendres dia 9 d’abril va tenir lloc online la taula rodona d’exalumnes. Aquesta activitat, on participen alumnes de cursos anteriors que ara estan cursant algun grau universitari, està adreçada als estudiants de 2n de batxillerat com a activitat d’Orientació Universitària. Els exalumnes participants van ser: Júlia Farran (Doble grau en Dret i ADE – UdL – 1r), Laura Farré (Grau en Enginyeria Biomèdica – UB – 3r), Roger Fontova (Grau en Enginyeria Informàtica – UdL – 2n), Maria Gabernet (Grau en Biotecnologia – UAB – 3r), Lídia Huguet (Grau en Educació Primària Dual (menció de NESE) – UdL – 4t, Haohao Lin (Grau en Màrqueting – UDG/EuMediterrani – 4t), Marta Llovet (Grau en Medicina – UdL – 1r), Nicoleta Necreala (Grau en ADE – UdL – 3r), Zínia Pascual (Grau en Estudis Anglesos – UdL – 2n), Gemma Planell (Grau en Infermeria – UdL – 3r), Pau Saladrigues (Grau en Ciències i Tecnologia dels Aliments – UdL – 2n), Salwa Sfaira (Grau en FARMÀCIA – UB – 4t), i Martí Torres (Grau en Ciències BIOMÈDIQUES – UAB – 2n). Volem agrair-los la seva implicació i disponibilitat ja que es van connectar després o entre classes, exàmens o pràctiques.
Els exalumnes expliquen les característiques generals dels seus estudis, problemes, dificultats que han trobat, experiències tant a la universitat com en l’allotjament i vida d’estudiant. També van resoldre dubtes respecte a la selectivitat, com organitzar-se per a preparar la prova o les assignatures més recomanables com a matèries específiques per a ponderar més.
Una altra preocupació dels estudiants de 2n de BTX era saber com ha afectat la Covid els estudis universitaris, i cada alumne va explicar la situació en la seva facultat, si feien classes presencials, online i la dificultat que els havia ocasionat.
Cal remarcar un cop més l’agraïment que des del centre oferim als nostres exalumnes a l’hora d’acceptar participar en aquesta activitat. La seva presentació va ser molt completa, útil i perfectament exposada.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *