Taula rodona d’exalumnes.

El divendres 22 d’abril es va realitzar la taula rodona d’exalumnes dirigida als estudiants de 2n de Batxillerat dins el programa d’orientació universitària. Sortosament, enguany ja vam poder fer-la en format presencial. Els exalumnes participants van ser Ariadna Cots, Ariadna Llovet, Txell Marsol, Genís Morera, Zínia Pascual, Xavier Pinent, Gemma Planell, Joan Planes, Manel Puig i Anna Salla. Van explicar les característiques generals dels seus estudis, problemes, dificultats que s’han trobat, experiències tant a la universitat com en l’allotjament i vida d’estudiant. També van resoldre dubtes i van fer recomanacions als futurs universitaris. Agrair moltíssim la participació dels nostres exalumnes, ja que estaven en exàmens, classes, o treballant.