Sortida a Camarassa. 4t d’ESO

Tal com hem anat fent els darrers anys, el passat 6 de maig, els departaments de Llengua Castellana, Història i Educació física ens hem unit per fer una sortida a Camarasa amb l’alumnat de 4t d’ESO.

En primer lloc vam visitar “El Merengue”, un espai de memòria històrica a Camarasa que es troba en un turó on l’exèrcit franquista va utilitzar durant el 1938. Després, ens vam apropar a l’aiguabarreig dels rius Segre i Noguera Pallaresa a l’inici del congost de Mu, tot passant per la colònia canadenca, un poblat on s’hi va allotjar el Mr. Smith del llibre “L’artilleria de Mr Smith” de Damián Montes que l’alumnat s’ha llegit. I des d’allà vam realitzar una ruta a peu d’uns 13 quilòmetres tot i vorejant el riu Segre al seu pas per Camarasa i el pantà de Sant Llorenç de Montgai fins al Camping La Noguera on ens esperaven els autocars per tornar a casa.