Servei Comunitari 4t d’ESO. Rober de Càritas.

Aquest any com a novetat una de les activitats en què han pogut participar els alumnes de 4t d’ESO dins del Servei Comunitari és donar suport amb servei de rober que ofereix Càritas a la població de Bellpuig. Per a que conegueu en què consisteix, aquí us deixem amb el testimoni d’una de les alumnes que hi ha col·laborat.

“Aquest curs a l’alumnat de 4ESO ens ha tocat fer servei comunitari. Al principi no sabia quin triar però vaig acabar optant per el del rober, Càritas. Aquest servei consisteix en vendre, classificar i ordenar roba i productes que ens ve a donar la gent, coses que ja no necessiten i estan en bon estat. Penso que vaig fer bé de triar aquesta opció perquè la veritat és que em va agradar molt, em van deixar triar fer diferents coses que hi ha dins d’aquest projecte, si volia atendre a la gent, vendre coses, ordenar i millorar prestatges, organitzar una mica el magatzem, ficar les etiquetes dels preus,… I sens dubte, el que més em va agradar  i que no m’esperava es el tracte que van tenir les altres voluntàries amb mi.

En un principi la gent pot pensar que és una cosa molt avorrida, però si fas coses i et donen treball a fer les hores passen volant.

Namanai Keita”