Presentació Píndoles.

El dia 5 d’octubre, dia Mundial del Docent, els alumnes d’arts escèniques de 4t d’ESO van fer una sessió de teatre llegit per anunciar que s’aixecava el teló dels 30 anys de l’escola de teatre Lo Galliner.

Dinou veus es van fer sentir a l’escenari del teatre Armengol. Van interpretar de manera coral fragments de Camises blanques, de Bruixes, d’Estimada Kitty i de Manicòvid. Aquesta primera acció obre la porta a molts somnis que aniran descobrint durant el curs escolar. Ells saben el camí. Al final, van recordar a aquells que ens van deixar durant la pandèmia.

El volum PÍNDOLES, presentat durant la lectura teatral, es pot adquirir a secretaria al preu de 5 euros (alumnat) i 10 euros (professorat). Part de la recaptació es destinarà a l’ONG Pallassos sense fronteres.