PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA BATXILLERAT CURS 2020-2021

SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ

• ALUMNAT DEL CENTRE

Els alumnes del centre NO han de presentar la sol·licitud.

A partir del dimecres dia 20 de maig les famílies rebran, via aplicatiu de tutoria, el formulari per la confirmació de plaça i la tria de matèries.

Caldrà enviar-lo, degudament omplert, com a data límit el dia 3 de juny.

Oferta matèries de modalitat

Informació

• ALUMNAT QUE NO ÉS DEL CENTRE

Informació general

Cal presentar la sol·licitud si es prové d’un altre centre educatiu.

A la web del Departament d’Educació: http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/ hi trobareu tota la informació referent al procés de preinscripció, que a causa de la situació actual d’emergència sanitària, aquest any es durà a terme telemàticament.

Aquells alumnes que no puguin utilitzar la sol·licitud electrònica i utilitzin la sol·licitud en suport informàtic caldrà que enviïn el resguard de la sol·licitud i la documentació necessària, escanejada o fotografiada, al correu de l’institut: inslopladurgell-bellpuig@xtec.cat

Per qualsevol aclariment o dubte podeu trucar al telèfon 651052695, en horari de 09:00h a 14:00h.

Oferta matèries de modalitat

Informació

Calendari preinscripció:

El termini de preinscripció és del 27 de maig al 3 de juny.

El termini de matriculació serà del 8 al 14 de juliol.