La Marató de TV3

En les diferents hores de tutoria, els alumnes de l’institut van assistir a la xerrada – conferència o visualitzar el vídeo divulgatiu per presentar el tema d’aquest any de la Marató de TV3. En concret, aquest any la recaptació de diners anirà per investigar les malalties minoritàries. La primera part de la sessió va consistir a concretar què s’entén per malaltia minoritària, i la segona part es va poder escoltar a persones afectades per aquestes malalties i les dificultats que tenen per rebre tractaments adequats a les seves patologies.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *