La Marató 2021

Com ja ve sent tradició, tot l’institut Lo Pla d’Urgell participa i colabora amb la Marató de TV3. Aquest any està dedicada a la salut mental, un bé molt necesari en els nostres temps i un tema que amoïna bastant als joves.

El passat 25 de novembre, els alumnes de l’ESO van ser partícips d’una de les moltes sessions divulgatives, en format telemàtic, d’un professional de la salut per informar-los de les malalties tractades aquest any al programa de La Marató. Aquestes sessions formen part de la campanya de divulgació i sensibilització i tenen com a objectiu acostar els joves a la realitat mèdica i humana de la salut mental i despertar el seu esperit solidari envers les persones afectades i les seves famílies.

També s’ha fet una recollida d’una donació de 1 euro solidari per alumne. Aquest donatiu és totalment voluntari.

1r ESO

2n ESO