JORNADA ATLÈTICA 2023

El passat dijous dia 9 de novembre, es va dur a terme la Jornada Atlètica de l’Institut amb tots els alumnes del centre, a excepció dels de 2n de batxillerat, enguany després de dos cursos anant  a les pistes de Mollerussa hem tornat a les noves pistes d’atletisme d’Arbeca.

La Jornada pretén, per una banda, que tots els alumnes de l’ESO trepitgin unes pistes d’atletisme i realitzin activitat física tot practicant algunes proves atlètiques, i per una altra banda, que l’alumnat de 1r de batxillerat dugui a terme un projecte curricular d’organització d’un esdeveniment esportiu. També  busca ser una activitat inclusiva i de convivència entre tots l’alumnat, tot gaudint de la sortida.

Cal felicitar a l’alumnat de 1r de Batxillerat pel seu treball, implicació i entusiasme durant tota la Jornada, la qual cosa va fer que es desenvolupés d’allò més bé i que fos tot un èxit. També voldríem agrair a l’empresa “pOmOna fruits” per la donació de caixes de pomes per l’esmorzar.