GRAN RECAPTE D’ALIMENTS. ALUMNES 4t ESO.

Recentment, es va dur a terme a la població de Bellpuig el Gran Recapte d’Aliments organitzat per Càritas interparroquial de Bellpuig. Aquesta és una iniciativa que es realitza en l’àmbit de tota Catalunya per tal de donar un cop de mà a moltes famílies que passen per una situació difícil per diferents motius.
Des de fa temps, s’ofereix la possibilitat als alumnes de 4t d’ESO de poder col·laborar en aquesta iniciativa i després de dos anys de pandèmia s’ha pogut tornar a dur a terme un altre cop de forma presencial. Un total de 10 alumnes van col·laborar donant suport a aquesta iniciativa i animant a la gent que anava als supermercats a col·laborar fent la seva aportació. Gràcies a tots, amb vosaltres l’esperança d’un futur millor està més a prop.