CONCURS DE PROSA SANT JORDI – 2023

Un any més, la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Bellpuig ha organitzat el concurs infantil i juvenil de prosa sant Jordi. Hi han participat els centres de primària i de secundària de la vila. El departament de llengua i literatura catalanes va proposar que es recreés un relat vivencial partint d’una aventura o anècdota de les vacances. Era obligatori incorporar-hi una mentida enmig de la història autobiogràfica. La narració no podia excedir de 150 paraules.

De tots els relats presentats es van escollir una finalista i una guanyadora per al primer i segon cicle d’ESO, respectivament. El premi consistia en un lot de material escolar. El professorat de cada curs decidí que les finalistes eren Abril Ferré (1r ESO D) per “La victòria de Setmana Santa” i  Aina Ortega (3t ESO E) per “Caps de setmana a Igualada”. I que es proclamaven guanyadores Laura Giribet (2n ESO C) per “El desastre de sortida” i Clàudia Albareda (4t ESO A) per “Amor a primera vista”. Els premis es van lliurar el divendres 21 d’abril a la plaça Ramon Folch, vigílies de la festa de sant Jordi.