Certamen de lectura en veu alta.

El dia 6 de maig, alguns dels alumnes de l’Aula d’Acollida van acompanyar a Samuel Céspedes a la final del XVIII Certamen de Lectura en Veu Alta que s’ha fet a les terres de Lleida després d’haver estat seleccionat com a finalista a les semifinals en la categoria «Timoners».
El Certamen, que està impulsat per la Fundació Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Educació de la Generalitat per contribuir a promocionar la lectura, va tenir lloc a l’Auditori Enric Granados de Lleida.
L’acte va ser emès en directe pel canal YouTube perquè tothom pogués escoltar i seguir l’esdeveniment. Cada lector va llegir un fragment d’un llibre escollit per ell mateix i mentre el jurat deliberava quins serien els guanyadors, vam poder gaudir de la màgia de Sergi Armentano.
L’experiència va ser molt positiva i una bona manera de fomentar el gust per la lectura.