ARTESA DE SEGRE: UN PUNT DE TROBADA TEATRAL

Artesa de Segre va acollir la 37ª Trobada de Teatre d’Instituts els dies 20 i 21 d’abril. En total hi van participar deu centres procedents de Tàrrega, Lleida, Bellpuig, Cerdanyola del Vallès, Cervera, Balaguer i Sort, a banda de la localitat amfitriona.  A més de veure teatre al centre Cubbtural, es va fer una sessió col·lectiva de Poetrins Slam i una lectura de contes bonsai a la biblioteca Joan Maluquer. Els dos dies van servir per a fer teatre, tertúlia, àpats i animació musical. S’aprofità la mostra per presentar el volum Píndoles i el Diccionari Elemental de Teatre.

Els alumnes d’arts escèniques de 4t d’ESO, els dinou alumnes de Lo Galliner Teatre, van fer la preestrena de “Cartes prohibides”, un text coral sobre les hipocresies dels adults, la fidelitat dels amics, l’ansietat dels exàmens, el primer petó, la manifestació contra les guerres i el desencís de l’amor.