Reunió de famílies de 1r d’ESO curs 25-26
30/06/25El dia 1 de juliol de 2025 a les 18h us hem realitzat la reunió amb les famílies de l’alumnat de 1r d’ESO del proper curs 25-26.
Us deixem la presentació de la reunió.
Bon estiu!
El dia 1 de juliol de 2025 a les 18h us hem realitzat la reunió amb les famílies de l’alumnat de 1r d’ESO del proper curs 25-26.
Us deixem la presentació de la reunió.
Bon estiu!
El dijous 26 de juny a les 18h convidem a les famílies i alumnat de 1r de Batxillerat del curs 25-26 a una reunió inicial.
Us explicarem les novetats del proper curs en l’etapa postobligatòria i aclarirem les qüestions pertinents.
Us hi esperem a l’aula polivalent de l’institut!

Benvolgudes famílies que comenceu 1r d’ESO,
Als enllaços següents, hi trobareu tota la informació sobre les activitats d’estiu i les seves instruccions:
Aquests deures s’hauran de lliurar durant els primers dies de classe de setembre. Encara teniu temps!
La resta d’alumnat té els deures d’estiu que proposa el professorat en funció de les necessitats personals.
Gaudiu d’unes bones vacances!