Setmana de Diversió i Aprenentatge: Aventures de Fi de Curs amb PROA+

La darrera setmana del curs escolar els nostres estudiants han participat en una emocionant sèrie d’activitats subvencionades pel programa PROA+, dissenyades per fomentar la cohesió grupal i la inclusió. Aquestes sortides han culminat el curs acadèmic amb una experiència enriquidora que ha permès a l’alumnat gaudir, aprendre i establir forts vincles amb els seus companys/es.

El dia 18, els alumnes de 1r d’ESO van tenir l’oportunitat de participar en una divertida sessió de Salting al Vendrell, mentre que els de 2n d’ESO es van desplaçar a Vilafranca per a una experiència de Flipping. Els estudiants de 3r d’ESO van gaudir d’una emocionant jornada d’activitats aquàtiques amb Rocroi a Vilanova.

El dia 19, els alumnes de 1r d’ESO van continuar les aventures amb Rocroi a Vilafranca, mentre que els de 2n d’ESO es van dirigir a Calafell per divertir-se amb els Tobogans Slide. Per la seva banda, els estudiants de 3r d’ESO van tornar a Vilafranca per una altra sessió de Flipping.

Finalment, el dia 20, els alumnes de 2n d’ESO van gaudir d’un altre dia d’aventures amb Rocroi a Vilanova, i els de 3r d’ESO van concloure aquestes jornades amb una experiència única de Humor Amarillo a Sitges.

Aquesta setmana, tot l’alumnat de 1r a 3r d’ESO també ha tingut l’oportunitat d’assistir a PortAventura World, gaudint de les emocionants atraccions i espectacles del parc. Aquesta experiència ha estat fonamental per enfortir la cohesió del grup, i ha promogut valors com la col·laboració i la diversió compartida.

Aquestes activitats han proporcionat als estudiants una setmana plena d’aprenentatge i diversió fomentant la diversitat i la integració. Cada activitat ha fet èmfasi en la cohesió grupal, exigint treball en equip, confiança i col·laboració, oferint un final inoblidable i satisfactori per al curs per a tots els i les participants.

[GALERIA D’IMATGES DE PRIMER D’ESO]

[GALERIA D’IMATGES DE SEGON D’ESO]

[GALERIA D’IMATGES DE TERCER D’ESO]